Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Driver å leter etter sånn chromlist som sitter på oversiden av døra på e30. SItter helt på toppen av døra og ender opp nede ved speilet.

Har sett og sett på Koed, men finner ikke ut hvor dem ligger.

Noen som vet dette?

Mvh Espen

Skrevet

Eller se i brukt avdelingen, mye pent der og : ) Autosol gjør underverker på chrome : )

Forøvrig har listen rundt førerdør /passasjer gått ut og det er ikke å få tak i nytt noen plass. Sånn til oppysninge, så gjelder å hamstre chrome lister om man forguder dette fabelaktige utseèndet. Dette er informasjon som ivartfall er ett år gammel (sist jeg skjekket status angående chrome lister)

Skrevet
Okei ;) jeg skal lakkere den svart uansett, så et fett om det er shadowline eller ikke.

Men regna med at det var lettere å få tak i chrome list:)

Får snuse litt jeg da.

Takk for hjelpa :)

Det er stikk motsatt. La de listene bli igjen til noen som liker det. Kjøp deg shadow med engang.

Skrevet
hei

Hær har du i allefall deler nr på listene i shadowline. :)

51211932385 v.s

51211932386 h.s

lister nedkant på dørrute 2d E-30 shadowline

Koed hvem er det .... :D

Hei. Jeg mente den lista som går i overkant av dørruta, den som pleier å være vanskelig å få av. Så går den nedover til speilet.Fra toppen av døra og heller nedover mot speil :)

Skrevet
Okei ;) jeg skal lakkere den svart uansett, så et fett om det er shadowline eller ikke.

Men regna med at det var lettere å få tak i chrome list:)

Får snuse litt jeg da.

Takk for hjelpa :)

Det er stikk motsatt. La de listene bli igjen til noen som liker det. Kjøp deg shadow med engang.

Okei, men hvor finner jeg den shadowlista da?

Har alle de andre som er lakkert svarte så trenger kun den ene..

Har iallefall ikke nytt på Koed, og schmiedmann har vel bare helt sett tror jeg..

Skrevet

Gutta. Shadow listene er til og dele opp. DVS, 3 lister pr fordør. (fortsatt i prod/varer på lager)

Men gode gamle chrome kom som ett helt stykke! Kunne ikke deles. (Ute av prod/varer på lager)

Skrevet
hei

Hær har du i allefall deler nr på listene i shadowline. :)

51211932385 v.s

51211932386 h.s

lister nedkant på dørrute 2d E-30 shadowline

Koed hvem er det .... :D

51321932381 Der har vi den lista jeg snakka om. Står 0 på lager, men dere får tak i den eller?

Skrevet

Morgan, det er jo nedkant. Hvem er GS bildeler? ; )

Trodde det var snakk om den øverst på døra jeg ; ) Trådstarter; Hva slags lister skal du egentlig ha?

Skrevet
Morgan, det er jo nedkant. Hvem er GS bildeler? ; )

Trodde det var snakk om den øverst på døra jeg ; ) Trådstarter; Hva slags lister skal du egentlig ha?

Ok ... sorry :D Ehmmm... :oops:

Skal lese litt bedre neste gang .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...