songohan Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 e det noen som vet hvordan man får stramma drivreimen te en 320,det er en slaks celinder eller noe sån, men sjøner ikke helt
E46Johnny Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 Det er normalt fjærspen i løpehjulet som holder reima stram. Men hydrauliske løsninger finnes vist også, men jeg har fjær spenn på min E46 Har du løpe hjul med fjærspen kan muligens fjæra ha røket eller blitt slakk, eller at reima er blitt hard/spruket/strekt i gummien og at løpe hjulet derfor ikke klarer å holde reima stram.
songohan Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2008 har montert nytt reim, får bare ikke te å strame det,,kan jo være at eg kjøpte litt stor reim,heheh
Fliid Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Har du reim i rett lengde så er den selvstrammende. Er ikke reimen stram nok så den hopper av/ skriker ,så har du enten for lang reim eller en feil på stramme mekanikken. Letteste er å skjekke om reimen faktisk har rett lengde. Så kan du feilsøke på stramme mekanikken.
tomerikk Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Det er fort gjort å montere den feil så sjekk om den er riktig montert.
songohan Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2008 den skrikker ikke ,den er bar ikke stram nok te at dinamo lader baterie. men ska sjekke om eg har rett størrelse, takk får hjelpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå