HappyHenke Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Kjøpte et nytt par med mørke blinklys fordi det ene jeg hadde var knekket et feste på. Jeg må bare stille spørsmål om passformen. Er det virkelig slik det skal se ut? Tok faktisk bilde av den beste siden. Den andre er faktisk litt løs, og henger litt skjeivt i forhold til det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Hvis jeg ikke tar helt feil skal dem være sånn,kan være mulig du har et ødelakt feste på lykta på andre siden så den ikke sitter sånn den skal,er sånn skinne den går inn på å klipser seg fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Hvis jeg ikke tar helt feil skal dem være sånn,kan være mulig du har et ødelakt feste på lykta på andre siden så den ikke sitter sånn den skal,er sånn skinne den går inn på å klipser seg fast. Hmm ja, det kan være. Er nok noe gale med festet på høyre siden. Hvis man dytter i blinklyset glir det litt innover, og så glir det ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 hadde noe problem med gammle lyktene mine også,tror det var noe med feste/klipse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Hmm, sånn har mine vært siden dem var nye. Jeg har værre glippe enn du har. Når jeg tenker meg om er jeg egentlig ganske lei uoriginalt ræl som er blitt produsert på absolutt billigst mulig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Ser ikke problemet, annet enn at bilen din er rimelig støvete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Hmm, sånn har mine vært siden dem var nye. Jeg har værre glippe enn du har. Når jeg tenker meg om er jeg egentlig ganske lei uoriginalt ræl som er blitt produsert på absolutt billigst mulig måte. Heh.. ok da så, hvis det er normalt. Jeg også er dritt lei made in taiwan!! Nesten så jeg vurderer hvite orginale blinklys. Men liker de mørke best. Og ja bilen min er støvete haha Lite som frister mindre enn å vaske bilen i høststormen som herjer i bergen nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå