magnus28 Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Bilen er ikke et smykke å se på, men bra motor og understell! EU godkjent til 2010. reg i 94 men er 95 modellen med den brede grillen. Fage blå. bilen har rullet 355000km, motor 100000km. Meget bra bruksbil. Går bra! dempere på bakluke må skiftes. noe rust og bulker. Det er satt inn sportstoler fremme i bilen. En drøm å kjøre! Skilter er på, og avgifter betalt. ring/sms 911 11 222 for info/bilder er sjeldent her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus28 Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Den har forresten AC, men den er tom for gass. Airbag på begge sider. Fint ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Har du bilder av denne a? Og hvilken pris hadde du tenkt deg? Prisen så jeg jo etterpå, så da trenger jeg jo bare bilder. Vi har en 318tds touring til salgs, du er kanskje ikke interessert i innbytte med den? Ved handel, med og uten innbytte, er du interessert i å møte oss på veien? Bor på Toten, så er vel 3timer ca ned til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus28 Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Er ikke interessert i noe bytte nå. Skal rydde litt før vinteren var planen. Har 6 biler nå, og litt for liten plass... Derfor selges gobilen billig. Skal prøve å få tatt noen bilder i dag jeg. Kan sikkert få til møting, men da er du i tilfelle 100% sikker på handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Da er jeg sikker på handel evt ja.. Så få tatt noen bilder, så tar vi det derfra. Ta gjerne mange og send på mail til meg av de tingene som er å pirke på liksom, så mange som mulig. Send de til: Stian-G@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus28 Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Møkkete bil... Ok seter Rust i bakkant på kanaler begge sider. Tanklokket ligger inni bilen. Fjæra må byttes. Høyre forrdør med bulk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Er dette all rusta som er på bilen eller? Hvordan er fjærbeintårn, bakluke, skjermbuer. Følger de originale stolene med? Har du bilde av motorrommet også? Du kan godt sende masse bilder til meg på mail, for greit å vite hva en evt handler ettersom jeg tar den med ett møte. Mail står i min forrige post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Denne virket interessant! Hvor i landet befinner den seg? -Bruker den mye olje? -Jevnlig bytta olje etc? -hvordan er det med rust i kanaler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus28 Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Hei igjen. Det er såvidt jeg husker ikke rust på bakluka, dempertårn eller hjulbuer. Det er det dere ser ut av bildene. Den bruker ikke en dråpe olje, og denne er skiftet hver 10000km. Som beskrevet er det rust i begge kanalene i bakkant. Ikke hull, men litt "kjeks på høyre siden. Orginalstoler har jeg ikke, men burde være kurrant å få tak i for den som vil ha det. Tåkelysa virker ikke, og er sprekte i glassene. Må byttes bremsebelegg enten foran eller bak. Har ikke sjekka, men lampa begynte å lyse i dag. Bilen er god som gull den, hvis det kosmetiske er av mindre betydning. Prisen er fast. Evt over ved bud. Kan ta bilde av motoren i morra, men til opplysning er denne helt tørr og ser ut som en 6sylindra 2liter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus28 Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Den befinner seg 2,5 time unna deg shark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus28 Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Kom på en ting: Det burde vært byttet foringer til viskermekanismen foran. Den er litt slarkete, men fungerer selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Høres meget bra ut. Medfølger det noe vinter/sommerhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus28 Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Følger med sommer og vinterhjul ja. Det kommer en for å se på den i morra. Så da får vi se om ikke han tar den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Synd du ikkje vil ta innbytte, for denna frista... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Ble det noe handel på han som skulle se på den i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg