Gå til innhold

BMW 520iT 1995 med 98-motor selges Solgt Kan slettes

magnus28
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen er ikke et smykke å se på, men bra motor og understell! EU godkjent til 2010. reg i 94 men er 95 modellen med den brede grillen. Fage blå. bilen har rullet 355000km, motor 100000km. Meget bra bruksbil. Går bra! dempere på bakluke må skiftes. noe rust og bulker. Det er satt inn sportstoler fremme i bilen. En drøm å kjøre! Skilter er på, og avgifter betalt.

ring/sms 911 11 222 for info/bilder er sjeldent her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilder av denne a?

Og hvilken pris hadde du tenkt deg?

Prisen så jeg jo etterpå, så da trenger jeg jo bare bilder. :)

Vi har en 318tds touring til salgs, du er kanskje ikke interessert i innbytte med den?

Ved handel, med og uten innbytte, er du interessert i å møte oss på veien? Bor på Toten, så er vel 3timer ca ned til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke interessert i noe bytte nå. Skal rydde litt før vinteren var planen. Har 6 biler nå, og litt for liten plass... Derfor selges gobilen billig.

Skal prøve å få tatt noen bilder i dag jeg. Kan sikkert få til møting, men da er du i tilfelle 100% sikker på handel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette all rusta som er på bilen eller? Hvordan er fjærbeintårn, bakluke, skjermbuer. Følger de originale stolene med? Har du bilde av motorrommet også?

Du kan godt sende masse bilder til meg på mail, for greit å vite hva en evt handler ettersom jeg tar den med ett møte.

Mail står i min forrige post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Det er såvidt jeg husker ikke rust på bakluka, dempertårn eller hjulbuer. Det er det dere ser ut av bildene. Den bruker ikke en dråpe olje, og denne er skiftet hver 10000km. Som beskrevet er det rust i begge kanalene i bakkant. Ikke hull, men litt "kjeks på høyre siden. Orginalstoler har jeg ikke, men burde være kurrant å få tak i for den som vil ha det. Tåkelysa virker ikke, og er sprekte i glassene. Må byttes bremsebelegg enten foran eller bak. Har ikke sjekka, men lampa begynte å lyse i dag. Bilen er god som gull den, hvis det kosmetiske er av mindre betydning. Prisen er fast. Evt over ved bud. Kan ta bilde av motoren i morra, men til opplysning er denne helt tørr og ser ut som en 6sylindra 2liter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...