mY6 Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Sikkert kjekt for mannen-i-gata, men ett "alt-i-ett-produkt" vil aldri kunne erstatte skikkelige produkter uansett.
dutten Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 når det er snakk om lakking noen som har noen gode råd til meg hjulbuene mine har begynt og ruste og lakken bobbler er dette enkelt og fikse selv ? var det snakk om lakking?? ikke jeg fått med meg men nok ot. tror jeg heller satser på og bruke litt lenger tid og bruke separate produkter ja er ikke alltid det enkle er det beste
///Mysild Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Btw: Når det er sagt kjenner jeg en som har vaska og polert bilen ned til metallet.. Var en saab 900.. vegard?
BreitBau Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 neinei.. Den er jo ikke polert med tørt garn engang
vetu03 Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Btw: Når det er sagt kjenner jeg en som har vaska og polert bilen ned til metallet.. Var en saab 900.. vegard? Hehe Har 9000 jeg vettu.. neinei..Den er jo ikke polert med tørt garn engang Hehe, nei skal ikke ha på meg at jeg har polert den Men vasket den faktisk skikkelig i går, så jo helt for jævlig ut.. Så kanskje jeg skal være litt vill å pollere den til helgen.. Hadde jo vært på tide. Hvet ikke om du fikk de bildene på mms jeg kevi, når jg claya og pollerte bilen til dama?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå