Gå til innhold

Hjelp ang tomgang på e36 320 automat 92modell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Eg lurte på om her var noen som kunne hjelpe meg med eit par problem?

1. Når bilen min står på tomgang so ligger den og jager og vil dø ut, kva kan det vere? luftmengdemåleren eller lambda? elle noko anna?

eit anna problem som eg trur er relatert til dt problemet er at når eg kjører og har ca ein 2000-2500 i omdreining so er dr ingen effekt, må ta kickdown for at det skal gå framover.

Feilsøking eg har gjort:

Tok ut pluggen til lmm og ingenforskjell, so vil vel anta at den er gåen, mn so fikk eg høre at nokon berre skifta lambdaen so var det i orden,

på ein fin dag(dei er få) so pleier ikje dette å skje, mn ved masse nedbør og fuktig veir er det her med eingang, har kjørt på med kondensfjerner dei siste 2 veke og ingen foskjell, so trur ikje det er vatn i bensinen, pluggene vart skifta for 4000 sida. So om nokon viste eksakt kva det var eller har erfaring so hadde det verdt topp med respons :D

Er litt surt å kjøpe lmm vist dt var lambdaen :P er so dyre deler. :shock:

2.

Nokon som veit om vanlige plasser det pleier å komme lekasje i e36 sedan? har lekasje i bagasjerom og er vått i gulvet ved venstre baksete.

3.

Varmeanlegget er ikje guffe i, har på maks men er so vidt dt er trykk i lufta på ein måte? er det eit luftspjeld som ikje åpner seg eller et eller anna? nokon som veit kva det kan vere? vifta går jo som den skal mn luftstrømmen forsvinne ein plass :/

4.

Når eg låser bilen so låser den seg opp igjen og 2 sek itte på kan eg låse den igjen og da holder dt seg låst. Nokon som veit kva det kan vere som gjer at den låser seg oppigjen?

Takker for all hjelp eg kan få :D

Skrevet

Problem 1: Har vært borti dette selv, bilen gikk nesten helt fint på tomgang når det var fint vær, men når de var fuktig ute jagde den noe volsomt... jeg byttet lambdaen og alt ble helt fint igjen. Så kan prøve det!

2: Kan være vannet kommer inn luftinga som sitter innenfor bak skjermen, hvet andre som har vært plaget med det... Ellers ved baksete hvet jeg ikke helt.. Sett ossen det ser ut under gulv teppe da?

3: Kandkje det hjelper å lufte systemet..

4: Sjekk mikrobryterne evt kanskje sentrallåsmotoren... Ellers så hvet jeg den låser opp igjen hvis det er brudd i den ene ledningen til sentrallås enheten, husker ikke fargen på den akkurat nå.

Skrevet

1. tusen takk, da skal eg få bestilt meg ein ny lambda og rpøve det :)

2. ja har lurt på dt eg og, mn når eg tar oppunde take i bagasjerommet på høgre side bak med baklykta so er dt heilt vått liksom.. mn kan liksom ikje sjå kor =/ ehm, virker som det samler seg vatten heilt i bunnen av golvet dr, har sett litt og ser ut som om det renner fra tak og bak baksete og ned ifølge størkna spor :/

3. korleis lufter eg systemet?

4.ja okai, for ta å gå over ledningsystemet :)

takk for raskt svar "vetu03"

Skrevet

eit kjapt spm til.

såg på koed og tenkte å bestille ein lambda sonde..

men er liksom 2 forskjellige til min bil.

er ein m50motor og er automat og er ein 1992 modell.

hvilken er det som passer?

nifl7g53m9su1uc89j5m.jpg

Skrevet
3: er pollenfilter.

da har eg nettop verdt ute å tatt ut pollenfilteret, og det var pottetett, stor forskjell når eg tok det ut og prøvde. so no er det berre å bestille nytt =)

tusen takk for go hjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...