Endalen Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Nokon som veit korleis ein kan teste om luftmengdemåleren fungerer? har ein 1992 320i m50b20.
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 eg har noe grier som visser litt korleis du kan teste dette er til ein M40B18 da, men det er vel samme prinsippet
Endalen Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2008 eg har noe grier som visser litt korleis du kan teste dette er til ein M40B18 da, men det er vel samme prinsippet ok.. takk skal sjå på de no såg på dt no, veit du variablane på motstandene? fikk måling på 1.5 ohm og økte til 2, et eller anna, når eg ga gass, hørest det defekt ut eller ok?
Endalen Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2008 kunne du sendt meg litt meir info? eller heile dt pdf dokumentet hadde jo verdt topp eller veit kor eg kan få tak i det?
AlXz Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Er vel ikke likt på m40 og m50...? m40 har vel luftMENGDEmåler, mens m50 har luftMASSEmålet (eller omvendt..) ???
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 kunne du sendt meg litt meir info? eller heile dt pdf dokumentet hadde jo verdt topp eller veit kor eg kan få tak i det? hør med jensemann23 det var han eg fekk bildet av
tomerikk Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Du kan ikke teste luftmassemåler sånn. Det du må gjøre er å ta av røret mellom luftfilter og lmm, la motor gå på tomgang, stopp så motor og se inn i lmm, det ska gløde i tråden inni der litt etter motor er stoppet. det er lettest å se når det er mørkt.
AlXz Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 kunne du sendt meg litt meir info? eller heile dt pdf dokumentet hadde jo verdt topp eller veit kor eg kan få tak i det? hør med jensemann23 det var han eg fekk bildet av Funker kanskje på mengdemåler.. Men du har massemåler..
tomerikk Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Det stemmer. testen som er avbildet er for luftmengdemåler (spjeld) testen jeg beskrev er for luftmassemåler (tråd)
Endalen Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2008 Du kan ikke teste luftmassemåler sånn.Det du må gjøre er å ta av røret mellom luftfilter og lmm, la motor gå på tomgang, stopp så motor og se inn i lmm, det ska gløde i tråden inni der litt etter motor er stoppet. det er lettest å se når det er mørkt. ja okai. da skal eg gå ut å teste dt.. kor lenge må dn stå på tomgang?
Endalen Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2008 Holder med ett par minutter. da var eg ute å testet, der var ingen glød,so da er lmm defekt? va det sånn å forstå?
tomerikk Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 ser sånn ut ja om du var rask nok, det gløder bare ett minutt eller to.
Endalen Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2008 ser sånn ut ja om du var rask nok, det gløder bare ett minutt eller to. ja tok vel 10 sek til eg sto å såg inn i den... mn om bilen er kald eller varm har vel ingenting å sei?
tomerikk Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Bare for å være helt sikker. Så du etter om det var spjeld i den. For da er det luftmengdemåler og den andre prosedyren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå