m-alpin Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Hentet denne på onsdag,ble positivt overrasket av strøkent interiør uten hull noen plass å svart taktrekk:) skulle egentlig være en vinterbil dette,men nå føler jeg det blir galt når den var såpass fin!! men men,slenge hvertfall ut noen bilder. litt dårlige,er bare fra mobilen. img]http://images.bimmers.no/files/xkw1wja3fmog7yqzsqsp.jpg Førerstolen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Gratis tommy Så ikke verst ud, men dårlige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 jada,ikke fotograf jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Så hel og pen ut denne her. Får man spør etter km.stand og hva du måtte ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 jada,ikke fotograf jeg haha, ikke jeg heller. Men får da være grenser.. gått langt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Så hel og pen ut denne her. Får man spør etter km.stand og hva du måtte ut med? Kan spør men får ikke svar!!hehe Nei,bilen er rullet 283`med servicehefte,byttet motor med papirer(gått 150) Ikke noe å si på prisen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 jada,ikke fotograf jeg haha, ikke jeg heller. Men får da være grenser.. gått langt? grensen går i en lyktestolpe,eller hva?hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Så fin ut denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Den så jo pen ut den der, litt mods så e den jo "strøken" Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Ikke bruk opp denna i vinter ...var fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 ja,blir nok garasjen å mtech2 på denne hvis jeg får det som jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Looks very nice Grattis : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 nais, IS gutten er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 nais, IS gutten er tilbake jepp;) men denne går bedre enn den andre.. eneste minuset er at denne ikke er hvit;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Veldig fin 318is! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå