L.M.e30 Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 har liggende komplette fjørbein forran til en 85mod 325i, 51mm. det er koni insatser i di og det sitter montert 60mm senking på di, følger naturligvis med fjører bak 40mm senk. bremsene forran har jeg også hvis noen er intresert. gi bud!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.M.e30 Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 bare å gi bud..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.M.e30 Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 kom igjen nå, bare å by Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 pm sendt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.M.e30 Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 ikke ennå nei, men jeg har bud fra 2 stykker. men det er bare å by fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_smurfen Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 høyeste bud er på??? har du et tlf nr el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 høyeste bud er intressant. synes nummeret på fjærene enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.M.e30 Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 skal opp i garasjen i marra, kan sjekke tilstanden på demperne og fjærene da. har bud på 600 for demperne og 500 for fjærene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 kan gi dæ ein tusing for demperene vis de er fine uten lekkasje osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 send meg en pm når du har sjekket opp da. trenger dette kjapt, spes fjærbeina da ene mitt har kvelda. regner med jeg går for hele pakka om prisen er normal;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 æ byr uansett mer... må ha tak i koni dempere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.M.e30 Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 alle får svar i marra, da får jeg sjekket tilstand på alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.M.e30 Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 oki, da har jeg sett over. nummerene på fjærene jeg lett leselige. og det er ingen lekkasje på dempere eller no serlig rust i fjørbein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå