Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger en M50B25 vanos fra en E34 525iX. Bunnpanne er tatt av. Servopumpe og AC kompressor er tatt av (alt følger med) Det er montert kortere reim beregnet på M50 motor uten servostyring.

Innsuget og ledningsnettet er tatt av da ledningsnettet trenger litt reperasjon. Noen ledninger som er dårlige/røket av.

Det følger med nye motorfester og nye motorfestegummier for montering i E30. Det er også med mellomleggsskiven som trengs. Nytt svinghjulslager er med. Ny bunnpannepakning. Ny gasswire for bruk med M50 i E30.

Hjerne for denne motoren følger. Hjernen kommer fra en 93 modell, så den er uten startsperre.

Det følger også med massivt svinhjul. Vet ikke om det passer M50 motoren.

Jeg har aldri hatt start på motoren, så jeg kan ikke garantere noe.

Kjølevannslangen som går langs blokka er kappet av. Så den må skjøtes eller byttes.

Selger alt samlet for 7000,-

99445292

Skrevet

Ledningsnettet kommer fra en automatbil. Må da la ECU kontakten og kontaktene for girkasse bare henge løst om bilen har manuellgir. Kjører med en slik løsning selv på min E36 og det har ikke oppstått noen problemer med det.

Selges løst om noen kjøper motoren uten :)

Den står i Ås kommune. Tre mil sør for Oslo.

• 2 weeks later...
Skrevet

Selges ikke bare toppen.

Er ikke alle 2,5l (325, 525) bosch? Kan sjekke det. Har Bosch hjerne til den, men den er kjøpt utenom. Bør vel stå på noen følere om det er bosch eller siemens.

Skrevet
Selges ikke bare toppen.

Er ikke alle 2,5l (325, 525) bosch? Kan sjekke det. Har Bosch hjerne til den, men den er kjøpt utenom. Bør vel stå på noen følere om det er bosch eller siemens.

selge bare motorfester med mellomskive og gasswire da?

• 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...