Dudster Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Selger mine gamle seter fra min Z3. Tok dem ut av bilen da den hadde gått rundt 50.000 km da jeg fikk tak i to seter fra en M-Roadster istedet. Stolene er som nye, de har stått i en tørr, varm og fin bod i 2 år. De er i sort skinn. Se bildene for detaljer. Gi bud. Bor i Stavanger området, men kan muligens sende. Har en frukthandler rett nedi gata som har noen frukt paller som er meget velegnet til å sende dem i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Har du glemt og lime inn bildeurl eller? Ingen bilder her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Hva går begge stolene for da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dudster Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Tja, 2000 kroner for begge + frakt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Kan du ta noen flere bilder rundt festene i gulvet? Lurte på om disse kunne passet i E36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dudster Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Sånn! Fikk tatt ett bilde av det ene setet. Har laget røde sirkler rundt de fire innfestingspunktene. To mothaker og to skruehull holder hvert sete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dudster Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå