-Anders- Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Har idag brock B1 på E36`n. Har valset bak men ikke foran. Det jeg tenker på som en mulighet for å slippe å valse foran er å evt dreie ned flata så jeg får høyere innpress. Men da er spm.. hvor mye kan man dreie av før det blir farlig? Jeg tenker i utgangspunktet 5-10mm. Innpresset er 13mm. Øke til 20 eller 25 hadde vært flott egentlig. Noen med erfaring rundt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Dreide av 5 mm på rondell 58 felgene mine jeg, det gikk ihvertfall helt strålende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Dreide av 5 mm på rondell 58 felgene mine jeg, det gikk ihvertfall helt strålende Hvordan fikk du gjort dette? skulle hatt av ca 5mm på mine brock b1 oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Jeg prata med en shappe som driver med dette. Alt ettersom hvordan felgen er bygd opp. Så man må nesten forhøre seg, evt sjekke ut om eiker går klar av kalippere osv. Menneh. Skal ta med brock felgene til han så fort jeg får på vinterdekk, så skal jeg poste svar her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 hadde vært flott med svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå