ehrnst Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Bytte av rullelageret på inngående aksel til diffen. Er dette noe man kan gjøre selv? Jeg har en forbanna ulelyd baki. Mest sansynlig dette som har tatt kvelden etter årenes løp. Jeg ser det finnes to forskjellige også. kan noen kansje fortelle hvem man skal ha 6 eller 7: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Dette klarer du å bytte selv. Indre lagerbane (om meget dårlig lager) følger med ut når du drar ut flensen. Bruk en avdrager med snudde armer for ta ut resten. Hvilket av lagrene du trenger kan jeg ikke fortelle deg. Desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hvis det først er ulyd i lageret trenger du mest sansynelig begge. Du må også bytte nr.8 da den er en spenn hylse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 crap.... 1000,- spenn i lager bare da. får ta kontakt med selger. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oldschool bimmer Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 hvordan bytter man lagre på utgående fra diff? gidder noen sende en pm stresse litt med og finne ut hvordan man fjerner div. er en e46 sedan 320i 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå