JIMVP Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 syns? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 nå skal ikke jeg komme å være negativ her, men senk kansje ? ? Ellers så da bilen flott ut den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 ser bra ut... men æ ville ha hatt mørke baklys.. villa ha passa til farga på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 ser bra ut... men æ ville ha hatt mørke baklys.. villa ha passa til farga på bil Ikke så gal Sota baklykter og svart gitter i fanger så er du der. Ser ut som en engangsgrill foran nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Nå er det jo ikke m-tech, men synes det ser bra ut likevel Uansett så støtter jeg meg opp om mørke lykter bak, samt at den trenger bittelitt senk Gjort arbeid selv? Ser ut som en bra lakkjobb ps: Enten trenger den andre bilen på første bildet virkelig senk, ellers må det ligge en flodhest i bagasjerommet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 nå skal ikke jeg komme å være negativ her, men senk kansje ? ?Ellers så da bilen flott ut den bilen er da senket den.. bare ikke så mye slik at det går annt å bruke den på veiene i nordland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Nå er det jo ikke m-tech, men synes det ser bra ut likevel Uansett så støtter jeg meg opp om mørke lykter bak, samt at den trenger bittelitt senk Gjort arbeid selv? Ser ut som en bra lakkjobb ps: Enten trenger den andre bilen på første bildet virkelig senk, ellers må det ligge en flodhest i bagasjerommet!! haha!! bilen står jo i bakke da så det ser bare ut som at den er høy bak:p har jort det meste selv jah selv synes jeg at lykter og gitter er pent på denne bilen siden dem framheves mere enn om det hadde vert sort den svarte på bilde nr 1 er svigermors bil, så den er ganske så orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 pen bil=) syns du har fått den til bra jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 pen bil=)syns du har fått den til bra jeg:) takker for det har jort en del mere med bilen siden i fjor.. må vell opdatere litt her til sommerern da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå