JIMVP Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 noen som vet om midtkonsol med armlene passer fra andre bmwer i e30?? har så sykt lyst på det i min e30:P
EirikL Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Du får et pent midtarmlene til E30 på Koed. Ellers tror jeg du må modifisere ganske bra for å få et fra en annen modell til å passe. Det skal jo se bra ut også
JIMVP Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 Du får et pent midtarmlene til E30 på Koed. Ellers tror jeg du må modifisere ganske bra for å få et fra en annen modell til å passe. Det skal jo se bra ut også hmm. synes ikke den er så pen den på koed til e30.. ha mere lyst på sånn som står i e36 feks... men det er jo det å få det til å passe.. ingen som har montert midtarmlene i e30 før?? utenom den orginale på koed
Steffen89 Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 en kompis av meg har en e30 336CI han har satt inn dash og alt ifra e36, ble en del modifisering tror jeg, men ble bra, men han har ikke orginale seter da, så vet ikke om det kan ha noe med bredde og sånn imellom å si? ellers kan du jo bygge om bakover ifra bakkant av gir delen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå