Zeeks_Racing Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Hei! Har akkurat satt i en M50B25 motor i min e-30 (318) jeg har kobla motoren inn på 318 ledningsnettet i karroseriet. Alt er i orden. men den hakke litt når jeg skal kjøre pent på 1gir. akkurat som den ikke reagere de første millimeterne når jeg gir gass å da får den for mye gass. Har fått vite at grunnen til detter er at fartsignal kontakten fra motoren ikke er koblet til. Er det noen som vet hvordan jeg kan få kobla til den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 ingen somhar noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 bumper jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 bumper jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå