Gå til innhold

problemer med kjølesystem e34 (m50)

Anbefalte innlegg

Skrevet

som nevnt ovenfor så har jeg problemer med kjølesystemet, bytta sensoren til kjølevæskenivået, bytta ekspansjonstank, monterte dette på, kjørte ei liten stund, da jeg merka at det var rar lukt fra varmeanlegget, stoppa, da var det rett før den kokte, så også at det lekket en del ut ifra enten radiator/ekspansjonstank, ihvertfall i det området, måtte etterfylle liter etter liter når jeg kjørte hjem, (den lekker ikke når jeg ikke kjøre) slet også med å få varme inn i bilen (frem til den kokte) da virket det helt utmerket etterpå. Så om noen har forslag til hva det kan være så mottas det med stor takk :)

Skrevet

Vel, ekspansjonstanken er nesten umulig å bytte og få helt tett, så kanskje det er der feilen kan være?

Lykke til med å få bilen i orden igjen

Skrevet

sjekka igjen nivået i ekspansjonstanken, det har ikke sunket noe over natten mens den stod i ro, så kanskje det er mellom radiator/ekspansjonstank, er det noe plastikk her som sprikker fort o.l?

Skrevet

Har du problem med å få varme inne i bilen er det nok luft i systemet, kan være litt problematisk å få lufta kjølesystemet av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...