axor Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 bilen har stått en stund, kjørte den igår, bremsene tok litt rart, kunne ikke trykke de så langt inn før jeg møtte kolosal motstand, var som om det lå en murstein bakom bremsepedalen, daua bilen og prøvde å pumpe opp, for så å starte, fikk nesten ikke pumpa for den gikk såvidt innover, men den slapp litt ut når jeg starta bilen, ikke mye. Hva er det som kan ha skjedd her ?
tomerikk Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Kan være enveisventilen på bremseservo som sitter fast. Trekk den ut av servoen mens motor går for å sjekke om det er vakum tilstede.
todleif Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 No har eg brukt 10 minutter på å hugse på navnet på det som er problemet ditt. Det er bremsekraftforsterkeren som skal fungere når du starter motoren. Den fungerer ikkje som den skal. tomerikk har kommet med eit tips ser eg.
axor Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 kanskje bare jeg som er dum ? men hvor ligger denne ventilen til bremseservoen ?
tomerikk Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Del nr. 10 eller 11 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå