Anders_w Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 bumper denne da rattet ikke er solgt ennå.. får ikke tak i kjøper så da anser jeg det som at rattet fortsatt er til salgs om ikke han svarer meg innen 24t
leif harald Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 bumper denne da rattet ikke er solgt ennå.. får ikke tak i kjøper så da anser jeg det som at rattet fortsatt er til salgs om ikke han svarer meg innen 24t 1000inkludert frakt
Flatshift Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 hvis det passer bmw e34 1991 model uten airbag, så byr jeg 1200kroner. Mats
Anders_w Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 bumper denne da rattet ikke er solgt ennå.. får ikke tak i kjøper så da anser jeg det som at rattet fortsatt er til salgs om ikke han svarer meg innen 24t har fått tak i kjøper, så mest sannsynelig blir det solgt til han. hvis ikke har jeg notert budene fra dere andre;-)
Anders_w Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 du må finne ut om det passer e34 selv:) jeg har ingen som helst ide... hehe:) dette er ikke solgt ennå. kjøper har frist ut dagen hvis ikke selger jeg det til noen av dere andre;) da gidder jeg ikke vente lenger på en useriøs fyr... mvh!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå