AlXz Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Yo! Noen som har en sperrediff til salgs? Tenker IKKE på sveiset sperre, men diff med brems. (Sveiset sperre kan jeg fikse selv ) Må være i bra stand. Ingen ulyder, lekkasje, e.l. Kan være intresert i både liten og stor diff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 BUMP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Har jeg, står på bilen. Super tilbud på 5000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 har fortsatt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 Har nå fått tak i en med litt feil. Ser om det kan bli liv i den før jeg ser etter ny Takk, alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko_e30 Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 vil du ha en strlken sperre diff? gått 168000. kan få den for 3 lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå