-Erik- Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Tror starteren er gåen da den kommer og går litt som den vil. Noen ganger sviver den(noe tregt men starter hvertfal) andre ganger kommer det bare ett klikk. Så har skaffet en ny:) Problemet ligger i å bytte den.. Det er J****G trangt Noen som har byttet starter på 318is før som kan gi meg noen smarte tips?
babjorn Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Har bytta starter på min 318is 93 model å det var ikke bare bare,greit å ha bilen så du kommer under å over å husk når du monterer at ledningene er frie (ikke ligger inntil noe) for da gnistrer det noe jæv... hehe Er rimelig trangt så kommer til å knote en del
Torbjørn H Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Gnistret det? Koblet du ikke ifra batteriet?
-Erik- Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 Har bytta starter på min 318is 93 model å det var ikke bare bare,greit å ha bilen så du kommer under å over å husk når du monterer at ledningene er frie (ikke ligger inntil noe) for da gnistrer det noe jæv... heheEr rimelig trangt så kommer til å knote en del Har den stående på bukken til dama nå så "kommer til" over og under, men fytti H"#@* Hørte at på 6'erene måtte man senke motor'n i bak kant for å komme bedre til? Dette har vel ikke noe for seg på 4'eren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå