Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke alltid billig og bra er forenelig. De billigste finner du på Clas Ohlson og Biltema. Fungerer sikkert helt fint, men er ganske store.

Defa sine nyere varmere er nette og små, og er derfor lettere å plassere uten at de er veldig synlige. Men husk at kablingen er minst like dyr som kupévarmeren.

Skrevet

Eg har kjøpt biltema sin kupévarmer. Den koster 199,- og har 2 innstillinger. (600w og 950w) Har testa den nokre dager, og den fungerer greit. (bruk den på 950w) Her eg bur blir det ikkje so kaldt men det er rått. Dvs at det ofte er is på rutene. So eg satser på at kupévarmeren skal hjelpe på dette. Der er ikkje moro å skrape is kl 05.10 om morgenen!

Skrevet
Eg har kjøpt biltema sin kupévarmer. Den koster 199,- og har 2 innstillinger. (600w og 950w) Har testa den nokre dager, og den fungerer greit. (bruk den på 950w) Her eg bur blir det ikkje so kaldt men det er rått. Dvs at det ofte er is på rutene. So eg satser på at kupévarmeren skal hjelpe på dette. Der er ikkje moro å skrape is kl 05.10 om morgenen!

Skal se på den når jeg får kommet meg på biltema :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...