bmw driver Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Hallo, jeg har et lite problem med varmeapparatet i bmw'en min. Det blåser kun varmluft på høyre siden. Ved venstre siden blåser det bare kald luft, noen som vet hva problemet er ?
Snadder Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Høres kanskje ut som noe blokkerer? kan du justere temp på begge sider på bilen din? Tempen mener jeg
Snadder Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Jeg er ingen ekspert her. Men det er vel kanskje noe galt med en bryteren på den siden du regulerer varmen vil jeg tro.
bmw driver Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 Ok, da får jeg se på det i morgen. Takk for kjappe svar
bmw driver Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 Ok, hvor sitter disse ventilene ?
OKSE Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Taktventilen (vannventilen) har sikkert sett seg fast. Den har 2 ventiler ein for venstre side og ein for høgre side. Den sitter i motorrommet på v. side mot torpedoveggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå