Lex-Talionis Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Hei. Var en her i stad og titta på motoren min.. Og han sa jeg måtte fjerne det røret som går ifra innsuget og rett ned i bunnpanna. Og tette igjen dette på en måte. Er dette tilfelle da? Har aldri sett noen som har gjort dette før jeg. Det gjelder en turbokonvertert motor. På forhånd takk. Mvh Espen
Gjest Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Røret går mellom toppen og veivhus. Altså veivhusventilasjon. Bare å la det være som det er.
Lex-Talionis Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 Okei, han sa at jeg ikke måtte få trykk ned der han. Men da har jeg det som det er takk for hjelpa
Gjest Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Okei, han sa at jeg ikke måtte få trykk ned der han.Men da har jeg det som det er takk for hjelpa Får ikke trykk nedi der. Det er ikke forbindelse med innsuget,ser bare litt sånn ut pga innsugets utforming.
tangorev Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Artig sak å legge til her... Så en på e30 forumet i statene som hadde satt inn et t-stykke lengst nede på røret og brukt det til olje-retur fra turboen, funket visst bra
Fliid Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Okei, han sa at jeg ikke måtte få trykk ned der han.Men da har jeg det som det er takk for hjelpa Får ikke trykk nedi der. Det er ikke forbindelse med innsuget,ser bare litt sånn ut pga innsugets utforming. Ett meget fint synsbedrag : ) hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå