damdum Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 hey eg har ein bmw 520i 1991model... eg skifta nettopp motor i den på grunn av at motor som stod i var ein 2 liters orginal men den hadde probelem med at når eg ga gass og skulle kjøyre frå plassen så smalt den inn i motor rommet.. også klarte den ikkje å akkslerere.. også no har eg skifta motor.. den gjekk som ein kule dei 10 fyste minuter..også bjønte den også å fuske for meg! den starta å smelle.og mista aksen motoren eg skifta til er ein 320i motor..frå ein 1991 model også.. eg skifta bensinfilere på bilen etter på tenkte kankje det var det.. så eg skifta den som står bak med bensin tanken..og den var jo så og seie tett.. men så prøvde eg med den nye..og forsatt går motoren som ein dass!... men klarer søren med ikkje å finne ut av det endå..fordi 320i motoren gjekk som berre søren før eg tok den ut og satt den ned i bilen min:S kunne nokon ha hjelpt meg ut her ? nokon tips eller noko ? eg blir så lei av å bytte på alt som er unødvending... hjelp meg ut er dokke snille..
conan Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Bytta du hele motoren med lmm hjerne osv? bensina er ikke full av kondens ol?
damdum Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 eg skifta motoren med hjernen ja..
damdum Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2008 eg siter og tenker på ein ting no.... eg fekk ikkje temratur målare til å fungere.. men kan det vere noko med tempraturen til motoren ? .. sidan når eg parkerer bilen så ryker det som berre søren like bak motoren i motorrommet.. allså ned med girkassa..
songohan Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 sjekk om alt av lednigene er bra, kan hende at du har slette noen når du satt motorn på
Snake____1 Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Fikk samme problem med min 320 før jeg monterte datasprut på den, trolig veivsensoren, kamsensoren eller LMM som er gåen. Rett meg viss jeg tar feil her folkenz. Men tror ihvertfall det. Hilsen, Joachim
damdum Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 tusen takk for tipsa eg skal prøve så godt eg kan å sjå etter ka det kan vere
damdum Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 men dokke må ikkje stoppe med å komme med forslag på ka det kan vere...fordi det kan altids vere noko anna også..
conan Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Hmmmm, problemet begynnte med en motor og fortsatte etter motorbytte. kanskje det ikke er motorn, men nettet fra ecu til motorkontakta? Noe elektrisk? merkelig hvis 2 motorer skulle ha nøyaktig samme feil lissom. Er alle sikringer hele og ledningsnettet helt? Tror nesten jeg ville tatt en diagnose av den jeg, kanskje du får en pekepinn på hva det er.
damdum Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 eg har tenkt å ta ein elektronisk kontroll på den, med å koble den til data på den puggen framme med med motoren kankje det hadde hjelp meg litt ut også ?
damdum Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 foresten veit nokon korlies ein restarter hjernen til 320 ? det er jo kankje også ein feil ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå