conan Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Hvor sitter motstanden i varmeapperatet på m50b25? Vifta går bare på hastighet 4 og ikke noen andre. Er aircon på bilen oxo. 91 mod 325i. Oxo syntes jeg den blåser litt lite på 4. hvor sitter cupe filteret henner? Trenger forresten den kjørecomputeren son sees på bildet da pixlene er kaputt.
weronica Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 motstanden sitter på venstre sida... du med ned med deksele som sitter over pedalen... å inn mot mitkonsollen nesten helt i torpedo veggen e motstanden... den er bare å drage rett ut... litt vanskli å få auge på... å coupefiltere e på høgre sida... eller microfiltere trur eg det e dei kalla det på GS der e ein rund tapp som ein må vri rundt for å få ut filtere.. trur det ligger ein DIY her med bilder å forklaring
weronica Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8833
Howrd Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Hvis du SØKER i forumet, så finner du garantert det du leter etter! "Søk i forumet" "Motstand AND varmeapparat" Fikk 16 treff med god relevans, disse har også en inkludert som prøver og selge sin motstand.
conan Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 Uff, trenger det dekselet som sitter forran selve vifta i torpedoen. Er firkantet og med bøy, da dette gikk til helvete ved demontering. Trenger oxo en motstand.
conan Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 Da er motstanden og vifta byttet, og ja. Det var en skikkelig drittjobb. hehe. Venter jeg bare på det dekselet som skal over viftemotoren. Oxo trenger jeg denne som mangler her på bildet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå