Gå til innhold

Selger 10stk regnsensor for automatisk styrt vindusviskere

HenrikPalm
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg sitter på 10stk regnsensor kit, som vil styre vindusviskerene dine automatisk. Det er et "gjør det selv" kit, som krever litt innsikt i bilens ledningsnett. På lik linje med fjernkontrollene jeg har solgt.

Systemet baseres på akkurat samme teknologi som sitter standard i nyere biler som har regnsensor fabrikkmontert. Kitet består av en sensor som skal festes på innsiden av frontruten, litt ledninger, og en "hjerne" som skal kobles til ledningene rundt vindusviskerarmen, vindusviskermotoren ol.

Jeg selger dette settet uten å ha prøvd å koble det selv, derfor gir jeg 100% av kjøpssummen tilbake om du ikke får koblet det opp, da jeg ikke kan bistå med mye erfaring/kompetanse. Det kreves såklart at produktet er som nytt og salgbart. Jeg har koblingsskjema for kittet tilgjengelig for interesserte for at man skal kunne vurdere det på forhånd.

Kittet koster dere 900,- kroner blank til lageret er tomt. Hvis kittet viser seg å selge bra kommer jeg til å kjøpe inn større partier og selge med litt høyere fortjeneste. Prisen nå dekker såvidt innkjøpspris + frakt, moms og skatt.

DSCN1252.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...