Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hadde vært noe å hatt på 330n :P hehe.. Lykke til med salg! Rart den ikke er solgt alt..

Noen timer med skruing så har du det. :wink:8)

Hehe.. ja, men skal selge bilen.. og da blir det litt dumt å starte på et lite "prosjekt" da.. :)

Uansett lykke til :) Rart det går trått, er kanskje markedet?

Skrevet
Den passer på, men et SMG-ombygg er nok ikke enkelt.. Ikke for det - du kan gjerne kjøpe den og prøve :)

Har nettopp bygget om SMG kassen som stod i min egen M3, og det må bare borres opp de to hullene som går inn i girkassen slik at en får gjenget opp og satt i to bolter til å holde 2 stk fjører som sørger for at giren blir tight å fin, samt borre hull til en bolt som sikrer at giret står i rett posison mellom 3/4 og ikke 5/6.

Mvh

Skrevet
Den passer på, men et SMG-ombygg er nok ikke enkelt.. Ikke for det - du kan gjerne kjøpe den og prøve :)

Har nettopp bygget om SMG kassen som stod i min egen M3, og det må bare borres opp de to hullene som går inn i girkassen slik at en får gjenget opp og satt i to bolter til å holde 2 stk fjører som sørger for at giren blir tight å fin, samt borre hull til en bolt som sikrer at giret står i rett posison mellom 3/4 og ikke 5/6.

Mvh

Jeg har delene som trengs, disse følger selvfølgelig med ved ev. salg, så det er godt mulig jeg modifiserer den og monterer den på egen bil.

Hørtes ut som en fin løsning,takk for tipset :!::D

Hvor monterte du forresten den siste bolten som holder girstanga i riktig posisjon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...