bcrazy Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Har er 97 520i som jeg vurderer å kjøpe chip til. Ønsker derfor å høre fra andre som har chiptunet sine bmw'er med suge motor. Jeg ønsker ikke å høre "glem å chippe din 520 med sugemotor, kjøp turbo, ny motor osv" Jeg vil høre fra de som allerede har erfaring med chip på sugemotor.
Dirty Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 jeg har på 328n. men vil tro på 328 med m50 innsug her den noen hensikt. på en m52b20 vil det nok ikke skje så mye mer, en at du kan dra den litt lenger på turtallet. chip til din motoren er også mye dyrer en til m50. så ville gjort dette til en vurderingssak. i mine øyner er chip rimelig oppskrytt. men morro å dra den lenger på turtallet.
snurresprett Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 eg har på min, men om det er verdt pengene er vanskli å si.. synst det var en liten endring i responsen, og at den ga fullt dreiemoment litt tidligere, men dette kan fort vær innbilt fra min side..
LianLi Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Det er ikke mulig å bytte en fysisk chip i din bil, du har OBDII system, derfor må den "remappes" (laste inn ny software) Alle 95+ modeller er OBDII
Sir Hofstad Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Det er ikke mulig å bytte en fysisk chip i din bil, du har OBDII system, derfor må den "remappes" (laste inn ny software)Alle 95+ modeller er OBDII Ser ut som han har en 91 mod? Chippet min her forleden og er godt fornøyd Spørs hva du er ute etter og hva du vil betale kanskje. Kan huske jeg tilbydde deg en chip som tok vekk startsperre, og du bare dissa meg etterpå bla............
Deep Dish Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Det er ikke mulig å bytte en fysisk chip i din bil, du har OBDII system, derfor må den "remappes" (laste inn ny software)Alle 95+ modeller er OBDII Ser ut som han har en 91 mod? Chippet min her forleden og er godt fornøyd Spørs hva du er ute etter og hva du vil betale kanskje. Kan huske jeg tilbydde deg en chip som tok vekk startsperre, og du bare dissa meg etterpå bla............ Svaret hans var nok til trådstarter, og han har en 520 97'mod
Sir Hofstad Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Det er ikke mulig å bytte en fysisk chip i din bil, du har OBDII system, derfor må den "remappes" (laste inn ny software)Alle 95+ modeller er OBDII Ser ut som han har en 91 mod? Chippet min her forleden og er godt fornøyd Spørs hva du er ute etter og hva du vil betale kanskje. Kan huske jeg tilbydde deg en chip som tok vekk startsperre, og du bare dissa meg etterpå bla............ Svaret hans var nok til trådstarter, og han har en 520 97'mod Jepp, så 97 nå
Captain Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Bilmagasinet "Drive" (dessverre lagt ned nå, det var et fantastisk herlig blad) chippet en e39 520iA. Husker ikke helt når dette var, men mener det var 150-hesteren, altså før 2,2 literen kom. Mener å huske at de fikk en liten økning, rundt 5-10hk, men kan sjekke opp dette nøyere, har bladet liggende hjemme et sted. Hvilken leverandør man får til å omprogrammere har nok også noe og si. Du sier du ikke vil høre "glem å chippe din 520 med sugemotor, kjøp turbo, ny motor osv", så jeg skal ikke si noe om det
Kipper12 Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Jeg har chippet min 98 318 og er fornøyd med resultatet. Bilen ble mere behagelig å kjøre fordi den fikk mer moment på lavt turtall. Prøv å kontakte ultimo mener de også gir deg pengene tilbake om du ikke blir fornøyd. www.ultimo.no/tuning/bmw-tuning.htm
///Mysild Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 hvordan er det å chippe en m50b20? bare nappe ut den gamle og inn med den nye? eller må det loddes inn? mange som sier forskjellig...
Morty999 Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 jeg kjørte en m30b35 som vi chippet for ett par år siden og det blei MYE forkjell på de der. veldig merkbart mye mere moment i bun og på topp, meeen bensinnåla blei også en good del forskjell på
GiljeN Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 brukte den mye mer ? bruker jo en go del fra før men så det kan være vert å bruke 800 kr på en chip fram til pengene til turbo på m30b35 er der ?
Morty999 Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 den brukte vell godt over 2lite rpå mila ved våres kjøring da men hehe, blei jo ikke brukt til annet enn å spinne med da så , men vi gikk fra 2 gir til å klare 3 stilleståendes på tørra med chippen
GiljeN Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 hmm spennene jeg har ikke peiling på hva min bruker men er endel har ikke tankmåler lenger :S men så jeg bør kansje kjøpe meg en chip fra han her på forumet da ? andre små ting jeg kan gjøre får å hente noe ut av den ?
Kipper12 Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Mener og huske jeg betealte 4000 for den jobben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå