Rollon Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Noen som vet hvordan man monterer regnsensor på en E46 eventuelt finnes det en DIY? Lurer også på om det er noen som har erfaring med "fake" angel eyes? Vurderer å kjøpe ordentlige angel eyes lykter eller bare gå for den billige "fake" varianten med bare ringene rundt lyktene (virker disse bra? og er det lov?) Forresten noen som kjenner til hva lovverket sier om å bygge om til Xenon og er det isåfall mye arbeid å gjøre dette?
Andreas1 Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Du må da ha kjøpt deg en E46 med seriøst mye feil??? Ser det er din første dag her og enda har du rukket å starte 7 tråder med spørsmål... Velkommen forresten Kjøp Angel Eyes originalt på GS eller KOED. Riktig passform og ser bedre ut. Må ha lyktespylere, høydejustering etc hvis du skal bygge om til Xenon lovlig, så ja: Mye jobb hvis du skal gjøre det etter boka.
Deep Dish Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Her er en DIY på regnsensor til E46: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=615032
Rollon Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2008 Du må da ha kjøpt deg en E46 med seriøst mye feil??? Neida, har hatt bilen en god stund og det er ikke annet enn varmesetet som er feil på, pluss en litt underlig sak med spilleren. Det er bare det at jeg har en plan om å montere endel nye greier som jeg føler er en "nødvendighet" å ha, så derfor må jeg jo spørre meg litt rundt før jeg kaster meg igang med skruingen... derav alle de nye trådene...
fre Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Originale angeleyes finnes ikke til E46 E46 ble aldri levert med dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå