Jås Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Hei,får ikke søkefunksjonen til å funke her,får bare blank side,så får heller spør... Noen so har tips til hvorfor klimaanlegget på en 96 e36 ikke blåser annet en kald luft? Kontrollen er byttet i mars i år,og har funket fint frem til nå... Det jeg tenker er kanskje vannventilene som henger\er defekte? Skal kikke på en bil til helga kanskje,og har ikke lyst å kjøre hjem uten varme...
bmw e34=) Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 hadde samme problemet på min 94-e36 og da var det luft i kjølesystemet..
Jås Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 Men kommer den lufta bare plutselig da? Jeg har aldri erfart det problemet.... Men ingen som har vært bort i at disse ventilene kan gjør slik at det ikke kommer varm luft i det hele tatt?
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 har det motsatte problemet der det kunn er varmluft som kommer ut og det er sikkert varmevenilen som har hengt seg opp, men det finner eg ut når eg får nye deler så du skal ikkje sjå bort fra at den har låst seg
Jås Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 Har og vært bort i flere slike som har vært dårlige,men aldri på e36...
OKSE Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Måtte skifte varmeventil på min E36, blem kun varmt på h. side. Etter skifte virka alt perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå