Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lenge hatt denne bilen stående i skapet og synes den fortjener en eier som har mer tid til og bruke den en meg. bilen er ikke mye brukt, men det har blitt bytta en omformer på den slik at motor også må byttes på grunn av får høy spenning. bilen går slik den er nå men blir fort varm og da er det fort gjort og brenne av noen kabler til motoren. det som trengs og gjøres er og bytte motor slik at den tåler speningen den får av strømomformer. har fjernkontroll og muligens to baterier pluss lader. bilen har jeg to karroseriet, et orginalt kjedelig et og et BMW E46 siden jeg måtte ha BMW :wink:

karroseriet er litt ripete og lakeringa er ikke den beste siden jeg var litt over iverig på og få kjørt.

første man som henter bilen skal få den får 500 eller bud. gidder ikke sende da beholder jeg bilen selv.

kan sende fler bilder vis det er ønskelig. dette er et jeg har tatt får lenge siden

qa3thxewgq6uxznzizqr.jpg

MVh Carl Haakon

Skrevet

hmm det vet jeg ikke, han jeg kjøpte den av som liksom skulle vere eksperten som satt den inn. mer en det vet jeg ikke. kan eventuelt sjekke det opp får deg i mårra :wink:

Skrevet

beklager dårlige bilder, men har ikke noe bra kamera nå så fikk bare tatt noen med mobil.

står ikke noe spesielt på den omformern som jeg kan se, på motor så stor det: tordnado 17x2 som sikkert er noe størelse og så står det No. 97517 som sikkert er noe part nummer.

o1n80d52gvxb8byao33h.jpg

0bgjijimg0ugwk7gdi31.jpg

2m7f8pqkx8yrc73sy9m2.jpg

her har du bilde av slik motoren og den tingen ser ut

http://images.hobbytron.com/sprint2motor.jpg men den jeg har gir for mye strøm til motoren etter det jeg har hørt

Skrevet

ok skal tenke litt på bilen din jeg, er egentlig ute etter bil med aksel drift. men uansett det er nok regulatoren som er for liten til motoren din. så her er det motoren som trenger mere strøm enn det regulatoren klarer og levere. altså for dårlig regulator for den motoren du har.

Skrevet

den er grei, du får bare skrike ut når du har bestemt deg :wink: skal også muligens en tur til hamar på torsdag så kunne tatt den med da vis du vil se på den :wink:

Skrevet

siste sjangse, 200 kroner får hele dritten, da kan første man som henter den få den får det. bare fjernkontrollen koster langt over dette. så da er det bare og komme vis noen er interisert :wink:

Skrevet

vet ikke, men har ikke så lyst til og sende denne siden den går så billig. så hadde vert best om du kunne henta den :wink: er jo gi bort pris nesten hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...