Simen! Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Hei! Er det noen som vet hvordan man for fjerna speil glasset fra m3 speil? Begynner koke litt i hodet her, så da for jeg spørre før jeg knuser det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 mitt datt av av seg sjøl. Va festet med lim :/ Edit Va festet med lim fra frabrikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Tror du har en skrue under speilhuset. Så tar du ut hele greia, og da er det nok ingen sak å få glasset av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Så ingen skrue under speil huset...er sikkert bare å "ta i"! hehe Men takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 uorginale speil du har da eller? jeg har skrue under som holder innmaten fast. M3 speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Glasset er klipset fast i midten....lett å knekke det når du napper det av, men skal gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå