Espen^^ Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 bytta seter for noen uker siden. fra standard stoff til sport stoff med varme. kobla til kabelen i setet. det låg ferdig lagt opp. men det virker ikkje. Noen som veit om det er ein sikring eg må sette i ?
Wolfeh Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Du må nok ha noen releer også, hvis jeg ikke tar helt feil.
Espen^^ Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 hmm nåken som veit ka for ett rele eg treng?
GiljeN Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 har samme problemet satte skinn i min å ble veldigt gla når jeg så det lå kabler til de men 0 varme
torfinn91 Skrevet Mai 13, 2014 Skrevet Mai 13, 2014 Noen som fant ut av hva som måtte gjøres?? Har også byttet til skinnseter med varme, og ledningene lå klart, men ingen varme..
bmw cab Skrevet Mai 14, 2014 Skrevet Mai 14, 2014 Bytt ut komfort reelet. Ligger under baksetet, bak sjåfør setet. Det skal være totalt to bokser, en grønn og en svart. Eller kun svart og svart. Jeg husker ikke helt i farta hvilken av de som må byttes ut. Google opp det, så finner dere nok litt mer info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå