Gå til innhold

Solgt M52B28 motor selges i deler. HBO 5000,-kr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Solgt Selger en M52B28 motor, skal det være. Har borr 83mm, står 2.5 på toppen. Så håper dette ikke er en 323 motor? Men er så å si komplett, mangler 1 stk stempel og 1 stk råde. Veiva og blokka ser strøkent ut.

Selges HBO 5000,-kr.

Pm, her eller ring: 90141919. :D

6593xt8fv0fo5jb2n1wg.jpg

vqge2wppnguhhv7v0e2m.jpg

tfrx5yufmkvwgzn5k8i0.jpg

ietxrmcnsr11ghvr9361.jpg

sch0zrni481m065gfsgz.jpg

8vlcupzaf3nf2dpem95y.jpg

xeelfrxau0pg4vh2usdm.jpg

Skrevet

Hva må jeg gjøre vist jeg skal ha denne veiva i min m50b25? Putte den rett inn? Kan org råder og stempel brukes da?

Skrevet
Hva må jeg gjøre vist jeg skal ha denne veiva i min m50b25? Putte den rett inn? Kan org råder og stempel brukes da?

Vet den passer rett inn, og mere du får 2.8 ved bare å bytte veiva. Er vel kun slaget som gjør forsjellen, mener jeg. Men ikke helt 100% på det, noen som vet??

Skrevet

Hvis du har en M50B25 UTEN vanos, så bruker du org. stempler og 130mm råder(dette gir i utgangspunktet et dårlig råde/slanglengde forhold)

Hvis du har en M50B25 MED vanos, så bruker du org. VANOS stempler og 135mm råder. Dette gir 11:1 i kompresjon.(Det beste valget)

Forresten hentet fra http://www.e30.de

• 2 weeks later...
Skrevet
byr 4 tusen.

Har en som skal ha den for 5000,-kr Så må by over 5000,-kr og helst hente. Du har vel kjøpt nok rundt nå vel, har dere gull bukser der nede? Eller vunnet i lotto ? :D

Skrevet
byr 4 tusen.

Har en som skal ha den for 5000,-kr Så må by over 5000,-kr og helst hente. Du har vel kjøpt nok rundt nå vel, har dere gull bukser der nede? Eller vunnet i lotto ? :D

Haha. Bare jobbe hardt vettu så renner pengene inn. trenger den ikke. men tenkte den kunne være grei å ha liggende til min 328 vis noe sku gå galt :lol:

si ifra vis alt går galt. så tar jeg den for 4 :P

hente kan jeg. har jo vært å hentet stoler av deg før :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...