Ågedal Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Vurderer å selge min trofaste gode Volkswagen Caddy. Jeg har brukt den som arbeidsbil i 1,5 år. Den ble importert fra Tyskland når jeg overtok den. Jeg har aldri hatt NOEN problemer med den. Servicer er fulgt på verksted og service bok medfølger. Jeg har aldri kjørt en mere diesel gjerrig bil, i bykjøring eller landeveis kjøring, enn denne Caddyen. Det står nå firma reklame på sidene, og panseret. Lett å ta av. Siste bildet er fra før reklamen ble satt på. Kjørt 61000km UTSTYR: 04 Modell ABS- bremser Antispinn ESP Kollisjonsputer Takstativ Ikke røyk Bud over 80000,- Kim Andre, tlf: 950 27 292. Pm, er jeg dårlig på.
Dirty Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Dette er godbilen. blir varme i apparatet med en gang denne bilen er en drøm å kjøre selv kl halv 6 på morran når ågedal tuten utenfor og jeg må kjøre \han sove
Ågedal Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 Tar du innbytte? Ja, visst du har en nyere Nissan Navara eller BMW E36 325 Coupe..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå