Michter Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 hei jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg anlegg fra USA, og i den forbindelse, tenkte jeg at jeg skulle benytte meg av Jetcarrier! Men jeg er forvirret.... Jeg la til adressa som jeg fikk av Jetacarrier i Paypal, som en sekundær adresse, men i adressa får jeg ikke endret på Norge som land! hvordan bytter man land i adressa, må jeg lage en ny paypal konto for å få registrert Jetcarrier adressa riktig? noen som kan gi meg noen gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Må bruke samme addr på paypal og stedet du bestiller ifra,hvis ikke vil ikke paypal gjøre noen utbetaling.....Selv med 2 registrerte addr Men si ifra klart på mail til alle parter og det vil nok løse seg,gjorde det for meg iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 mener du at jeg må lage en ny paypal konto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Det kan du heller ikke,for de trenger addr din på din bank (den du har registrert på din norske bank). Derfor må du opprette en samtale med begge parter og forklare problemet,da pleier det å bli lettere.Løste alt for meg iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 det er såpass ja! trodde det skulle være lettere enn det så det er bare banken og paypal jeg må snakke med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå