Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. har et komressor kit til bmw e46 som jeg vurderer og selge.

har vært montert på min 320 e46 og har fungert perfekt helt siden ny. fikk kompressoren overhalt for 1600 mil siden , så kompressoren er som ny.

Stort kompressor som er god for over 650 hk..

dette kosta meg godt over 50000,- nytt.

ta kontakt for info. evt bud

Skrevet

har vært montert på min 320 e46 og har fungert perfekt helt siden ny. fikk kompressoren overhalt for 1600 mil siden , så kompressoren er som ny.

Stort kompressor kit som er god for over 650 hk..

"over 650 hk" på en 320 motor? Hva slags meke er det? Bilder og bremse papirer hadde vært fint.

Skrevet

hadde det ikke vært for mye arbeid sku man testa på v12 :) men, da blir den vell kanshe litt liten.. :) og så må det bygges om til felles innsug osv.. nei usj :)

Skrevet

Stort kompressor kit som er god for over 650 hk..

"over 650 hk" på en 320 motor? Hva slags meke er det? Bilder og bremse papirer hadde vært fint.

Nei nå misforsto du meg :) kitet er tilpasset en e46 sekser , med braket osv. men kompressoren er god for 680hk i følge leverandøren. tror neppe det går ann på en 320 men vist du har en motor som klarer det så er det jo mulig.

• 4 weeks later...
Skrevet

Kjøpte meg ny E46 og var så fornøyd med kitet at jeg tenkte jeg skulle droppe og selge det og ha det på ny bilen.. så har ikke prøvd så mye for og få det solgt. men nå rundt jule tider har økonomien blitt trang , så vist det er noen som er intrisert i et raskt kjøp kan vi diskutere litt pris for og få det unna fort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...