crizi Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/10/28/551845.html får da faen meg være greser på hvor frekke de er.. ille nok da jeg fikk bot for å veksle men faen da han er 3m unna bilen og står på tomgang.. kompis av meg fikk også bot da bilen sto parkert på jobb fordi han hadde stått uten p-billet tidligere en dag før.. så parkeringsvakta ga han faen meg bot dagen etter da han kjente at bilen... og snakke med parkeringsvaktene? hjelper faen ikke... nesten så jeg får lyst til å gå i bagasjerommet og ta frem slegga hver gang jeg ser dem
JoeNasty Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Han sto faktisk å sperret for annen trafikk.Da er du idiot spør du meg. Fortjener bot.Hvis du stopper bilen og sperrer andre fordi du ikke ville parkere for så å hente billett."Nei,vente som alle andre er jeg for god for!!" Selv om du selv mener du hadde tid til det. Eneste som er feil med den boten her er forklaringen til tyttebærsnuten.
Ceylon Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Han sto faktisk å sperret for annen trafikk.Da er du idiot spør du meg.Fortjener bot.Hvis du stopper bilen og sperrer andre fordi du ikke ville parkere for så å hente billett."Nei,vente som alle andre er jeg for god for!!" Selv om du selv mener du hadde tid til det. Eneste som er feil med den boten her er forklaringen til tyttebærsnuten. Er jo ikke han som sperrer for noen, det står jo stille forran han og ingen bak. Nesten det samme som om det skulle være kø til ferge langt ut på veien. Er det tid til å f eks gå ut å strekke på beina 3 m... så gjør en det. Han der gjorde faktisk andre som skulle parkere senere en tjeneste ved å utløse billet mens han ventet. Tid som han ellers ville brukt etter å ha kommet inn Eg e heldig vis ikke sau som gjør som alle andre i en hver situajson god tro om at det alltid er riktig. Syns han der parkeringvakten skulle mistet jobben på flekken.
Torek Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Han sperret jo ikke for noen som helst, står det jo. Jeg skulle inn for å veksle penger til parkeringsautomaten i sommer, og i dét jeg kommer ut igjen står parkeringsvakta og skal til å legge bota under vindusviskeren. Jeg sier rolig til vakta jeg bare var inne for å veksle penger til park.automaten, og spør pent om å få slippe den park.bota ettersom veksling av penger var grunnen til at jeg ikke hadde løst ut billett. ..men neida, ikke snakk om. Sur og grinete var han også, noe som gjorde sitt til at jeg også ble forbanna. Jeg hevet stemma og sa med en ironisk tone at han fortsatt fikk ha en jævlig fin dag! Jeg synes de burde ha litt mer forståelse i sånne situasjoner(vi snakker 10(!!) kr. for å løse ut en billett). Den kan nesten virke som at de fleste i den bransjen der enten har jobba der ALT for lenge eller at de rett og slett ikke har fått noen annen jobb. Det gjør vel sitt på humøret tenker jeg..
Ceylon Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Etter det jeg har hørt jobber de på provisjon og. Så da er jo saken grei... De fortjer BANK om de prøver seg sånn. Jeg har heldig vis sluppet unna hver eneste gang noen har holdt på å fylle ut en bot. Ene gangen var jeg vekke 10m og ca 30 sek. Da sa jeg pent at jeg tar med meg hele blokken og pennen om han legger den på ruten. Han ruslet pent videre. Tror det er noe som vil funke og hvis det er slik at de har tillegg for antall bøter.. Ville vært kjedelig for en ussel p-løk å miste hele listen. Amdmelder han deg er an avhengig av vitne, ellers er det ord mot ord så lenge du har kvittet deg med blokken
Torek Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Jasså? Interessant Blir trussel mot blokka til vedkommende neste gang han/hun er urimelig da!
JoeNasty Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Kom litt feil ut ser jeg, er bare drit lei av folk som stopper og går ut å tar bilett når de har folk bak seg og da sperrer. Ser jo nå at forrige innlegget var feil, my bad.
BreitBau Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Jævla løk.. Glad det ikke finnes parkeringsvakter her oppe., men det kunne jo være noen her i turistsesongen så turistene hadde vist litt folkeskikk..
Andreas1 Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Synes nå parkeringsvakten er rimelig kald og selvsikker som gjør dette rett foran eieren To tette og ei badehette hadde nok fristet...
BreitBau Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Jeg er såpas rolig og behersket at jeg hadde bare gitt han ei tett ei og droppa badehetta..
MortenK Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Parkerings vakter tror de har makt i hele samfunnet. Leker politi gjør de og!
Mr.Silver Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Helvetes parkeringsvakter! skulle vært ihjelslått mesteparten av de. Skikkelig maktsyke jævler det!
Stephan.s Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Når det går til generell hakking på parkeringsvakter her føler jeg for å forsvare de. Det er rett og slett har vært en selv, og vet hvor mange tullinger som parkerer akkurat hvor de vil og blånekter for å ha parkert feil når vi konfronterer de med det. Nå skal det sies at jeg så enhver sak med skjønn. Hvis jeg møtte på en person som faktisk var hyggelig i motsetning til å være svær i kjeften når jeg skrev bot, hadde jeg heller ingen problem med å slette boten. Men er enig i at i denne situasjonen overdrev vakten enormt, men er desverre slik at det er mange som blir vektere osv. rett og slett for å følelsen av å kunne utøve en makt de egentlig ikke har. Disse ødlegger for oss andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå