herbal Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Jeg har nylig kjøpt en godt holdt '96 mod E36 318i Touring. Bilen har rullet litt over 170 000K. Jeg er veldig fornøyd! Etter å ha kjørt en eldre Audi stasjonsvogn i ett år, er det veldig greit med riktig bilmerke igjen Jeg har noen spørsmål jeg håper noen av dere kan svare på. #1) Det er ikke Check-control på bilen, men utetemp og klokke. Er det mulig å ettermontere Check-control på bilen? Er det kablet opp for dette? #2) Er det prekablet for tåkelys? #3) Det er noe tungt å få den i 2. gir når bilen er kald, og det er kaldt ute. Når den står rolig er det ikke no problem å få den i gir, men når bilen ruller dukker problemet opp. Så fort bilen har fått litt varme fungerer giringen helt perfekt. Er det noen som har vært borti dette? Her er noen bilder fra annonsen.
-Marius- Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Gratulerer med ny bil . Har e36 touring eg å. Det er ikke prekoblet for tåkelys, men du får kjøpt komplett ledningsnett til de for en grei pris hos f.eks. gs. Veldig enkelt å koble. følger ikke med noen bruksanvinsing da, men jeg fant en fin på nettet etter litt leting. chech kontroll er også mulig å ettermontere, men hvor avansert det er hvet jeg ikke.
Scampi Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Skal du montere CC må alle pærer ha en kabel ekstra samt man må legge opp sensor til kjølevæske o.l., så det er en rimelig stor jobb. Når det gjelder tåkelys, tviler jeg på det. Jeg importerte en 1995 E36 cab for moder'n, og der var det ikke ferdig kablet. Men jeg handlet tåkelyssett samt bryter fra Schmiedmann og det tok knapt en halvtime å legge opp
herbal Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2008 Okay. Takker for svar! Tror det blir mye jobb å kable opp for CC da Tenkte kanskje at det var klart jeg, men at det manglet en styreenhet sammen med boksen i dashbordet. Tåkelyktene blir nok montert. Noen som har tips ang. problemet med giringa eller?
Scampi Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Forresten, grattis med ny bil ;D Ikke umulig jeg treffer deg i Ski, hender jeg går nattevakt på storsenteret der. Se etter en lyseblå touring ;P
herbal Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 Nytt spm: Er det prekablet for alarm / fjernstyrt sentrallås? Har sett en DIY på nettet, og lurer på om noen av dere vet om dette ligger klart?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå