Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger noen deler til e30, 320I kupe. hva har du av dette, og pris?:

skal ha for grill, med klips, og v.front skjerm, pærer til viftestyring i midten, emblemer, forann og bak, låser rundt, lister utvendig (helst shadowline) cd spiller og hattehøytalere...

Hvis noen har, og bor vd hadeland - oslo traktene, så hade det vært fint. Si en pris og hva du har :)

Skrevet
trenger noen deler til e30, 320I kupe. hva har du av dette, og pris?:

skal ha for grill, med klips, og v.front skjerm, pærer til viftestyring i midten, emblemer, forann og bak, låser rundt, lister utvendig (helst shadowline) cd spiller og hattehøytalere...

Hvis noen har, og bor vd hadeland - oslo traktene, så hade det vært fint. Si en pris og hva du har :)

jeg har grill med nyrer 400kr bor på årnes

Skrevet

Jeg vil hest ha alti ei pakke, trenger ikke "Grillen" i midten doh, vet ikke om jeg trenger de andre heller egentlig, men clips trengerj eg iallefall.. :S Men hadde vært kjekkt om noen hadde de fleste delene, så jeg slipper å kjøpe fra en og en.

Skrevet

alt for 300 ? raufoss var ikke langt, kasnkje jeg kommer etterpå, skal egentlig passe unge, men om kjærringa gidder så :)) Få tlf nr ditt da :)

Skrevet

beklager det sene svaret men... jag har i hvertall grilldelene og skjermen men jeg finner ikke igjen de nyrene til grillen nå men jeg kjører lastebil så jeg kjører igjennom hadeland mange ganger i uka såjeg kan ta med delene en dag vist du er intressert

Skrevet

Jeg jobber på tollpost, så er ikke på hadelandfra 12.00 - 23.00 ca. Men du kan sende meg nr ditt på PM så kan jeg sende deg melding ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...