dotten Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 trenger noen deler til e30, 320I kupe. hva har du av dette, og pris?: skal ha for grill, med klips, og v.front skjerm, pærer til viftestyring i midten, emblemer, forann og bak, låser rundt, lister utvendig (helst shadowline) cd spiller og hattehøytalere... Hvis noen har, og bor vd hadeland - oslo traktene, så hade det vært fint. Si en pris og hva du har
glenn.G Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 trenger noen deler til e30, 320I kupe. hva har du av dette, og pris?:skal ha for grill, med klips, og v.front skjerm, pærer til viftestyring i midten, emblemer, forann og bak, låser rundt, lister utvendig (helst shadowline) cd spiller og hattehøytalere... Hvis noen har, og bor vd hadeland - oslo traktene, så hade det vært fint. Si en pris og hva du har jeg har grill med nyrer 400kr bor på årnes
dotten Skrevet November 1, 2008 Forfatter Skrevet November 1, 2008 Jeg vil hest ha alti ei pakke, trenger ikke "Grillen" i midten doh, vet ikke om jeg trenger de andre heller egentlig, men clips trengerj eg iallefall.. :S Men hadde vært kjekkt om noen hadde de fleste delene, så jeg slipper å kjøpe fra en og en.
mrnelson Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 hei jeg har griller og skjerm vist du er intressert... litt lakkrust nederst på skjermen men ikke noe alvorli...
dotten Skrevet November 1, 2008 Forfatter Skrevet November 1, 2008 hvor mye for skjerm og grill klips da ? evt. om du bare vil selge grillen komplett.. Og hvor bor du ?
mrnelson Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 hei du kan få det for 300 for skjermen og klipsene... men trnger du alle 3 grilldelene? jeg holder til på raufoss
dotten Skrevet November 1, 2008 Forfatter Skrevet November 1, 2008 alt for 300 ? raufoss var ikke langt, kasnkje jeg kommer etterpå, skal egentlig passe unge, men om kjærringa gidder så ) Få tlf nr ditt da
mrnelson Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 beklager det sene svaret men... jag har i hvertall grilldelene og skjermen men jeg finner ikke igjen de nyrene til grillen nå men jeg kjører lastebil så jeg kjører igjennom hadeland mange ganger i uka såjeg kan ta med delene en dag vist du er intressert
dotten Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 Jeg jobber på tollpost, så er ikke på hadelandfra 12.00 - 23.00 ca. Men du kan sende meg nr ditt på PM så kan jeg sende deg melding ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå