Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en BMW 525i 89 mod, der toppen er gåen..

Jeg har fått tilbud på en M20B25 der registerreimen er røket under kjøring, jeg har jo ventiler osv fra før men jeg vet ikke helt hva sjangsen er for at noe annet er gåent. Denne motoren får jeg for 1500 kr...

Jeg har også fått tilbudet på en 735 89 mod motor der motoren sin stand er ukjent, poenget til at jeg er litt skeptisk til denne er det at bilen er ikke godkjent så den skal på eukontroll så jeg vet ikke om den vil gå igjennom med denne motoren... men her får jeg plukke det jeg vil fra bilen for 2500 kr.. men hva må til for og få denne til og virke i min 525...

Takker for tips!

Skrevet

Kjøp defekt motor og stell toppen opp så sant den ikke er sprukket,for regner med det er dèt som er problemet med din.

Får du med alt på den andre motoren kan du selge styreenhet,lmm og litt småtteri så du får litt kr tilbake.

Skrevet

poenget med 735'en er det at jeg kan plukke alle delene jeg vil for 2500 kr og da kan jeg jo selge litt deler.... men jeg er usikker på arbeidet ved og bytte fra 2.5 til 3.5 tenker på det elektriske da...

Men en jeg kjenner sier han har sett en motor som registereimen er røket på og da var det hull i stempelet, jeg er litt usikker på sjangsen for det da:)

Skrevet

har selv opplevd at ventilene knekker å slår hull i stempler å topp :) men du kan jo prøve å dreie motoren rundt å høre om det er noe tulle lyder eller noe :)

Skrevet

jeg ville tatt av toppen på m20'en først.

i verste fall har en ventil butta, knekt og så slått hull i stempel. da ser det mindre bra ut inni der

12hr_Enduro001.jpg

12hr_Enduro004.jpg

Skrevet
jeg ville tatt av toppen på m20'en først.

i verste fall har en ventil butta, knekt og så slått hull i stempel. da ser det mindre bra ut inni der

12hr_Enduro001.jpg

12hr_Enduro004.jpg

Sattan, dette er et forbilde på sikkelig motorhavari, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...