bmw530d99 Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Jeg ønsker å kjøpe 15 eller 16 toms felger til e39. Felgene skal brukes til vinterdekk og behøver ikke være i perfekt stand, men jeg er ikke interessert i ovale felger med kast noen vei. Om det sitter dekk på felgene er det ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Har noen liggende eg. men du e jo litt lengt unna d blir sikkert ein del i frkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530d99 Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Jo, en del i frakt blir det vel uansett hvor en bor... Men hva skal du ha for felgene? Og hvordan ser de ut? Og er det dekk på de? 15 eller 16? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 de er dekk på dei, men dei va tomt me pigger so de blir eventuelt at eg kan skrelle dei av. E orginale 15 til e39 har ikke bilde her. kan fikse de i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530d99 Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Flott. Ser frem til et bilde og en pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530d99 Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 Jeg er fremdeles på utkikk etter felger, med eller uten vinterdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 beklager har ikke fått tatt bilder, er midt i dekksesongen på jobb no so da har vore noen lange dager i de siste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=95982&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Jeg har og 4 felger emd gode sommerdekk på 16 orginale bmw felger som sto på min e39 touring. 1500+ frakt for de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå