brunsame Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Hei, har en diff til 325 e36 som ej vurdera å sveise.. saken e at ej ikkje sjønna helt kor ej skal sveise:s nåkken som kan forklare eller har bilder? hår det an å sveise eller sette inn nytt solhjul? (der stikk aksling går inn)
AlXz Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Aldri sett inni en diff selv. Men tar vel av lokket "bak" og sveiser sammen "tann hjula" inni den? Gjerne fylle på med masse metall ?
Fixfax Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Husk og sveise med elektrode og forholdsvis høy strøm, man sveiser vel sammen solhjul og planethjul lykke til med sladdinga
Trimkongen Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Her har du bilder av hvordan sveise diff,, og hvordan det ser ut etterpå
Vegar br. Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Her har du bilder av hvordan sveise diff,, og hvordan det ser ut etterpå Du tar nok mange knuter før den sveisen der ryker ja
Lex-Talionis Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Husk å gjør det skikkelig reint også Gjorde rein min med tannbørste og bremserens jeg..
brunsame Skrevet November 1, 2008 Forfatter Skrevet November 1, 2008 Der ja, men ser ikkje ut som d e samme diff so ej he? e ditta den typen uten sperre d kansje? har en med sperre som har gåent solhjul, så var eg å kjøpte en ny diff i dag, uten sperre, å å fare å kjøre å spinne på et hjul blir ikkje aktuelt, so må finne på nåkke lurt.. hadde vør d beste om ej fikk fiksa solhjule i diffen med orginal sperre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå