Dirty Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 siden det er så mange som mener jeg burde få fram gamlefargen fra banebilen jeg holder på å bygge. tenkte jeg hmm burde være mulig å lage noe i folie som man klister på dette er planene: lakke bilen svart så til folie ideen. på panseret ha en rift\bårrelos med den berykta smurfeblå fargen under. dette blir jo fort veldig dyrt vis noen skal lakke dekor. så hva med å lage et klistermerke ? svært dævelskap som man bare legger over panseret ? burde vel bli greit det ? eller? hva mener folket ?
///Mysild Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 jarle sundt reklame... han som ha villkatt gokart i krsand... han driver med slikt
lunde Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 Tommy Steinsland mekker sammen noe til deg vettu! Freaks Foliedesing!
Sjøbuse Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 www.autosign.no kanskje litt langt og kjøre da.
Dirty Skrevet November 1, 2008 Forfatter Skrevet November 1, 2008 Tommy Steinsland mekker sammen noe til deg vettu!Freaks Foliedesing! har tenkt på det. men vet ikke om han er flink nok.
lloydsb Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 Tommy Steinsland mekker sammen noe til deg vettu!Freaks Foliedesing! har tenkt på det. men vet ikke om han er flink nok. hehe, tror ikke det blir noe bra hvis han ska gjør det haha
lunde Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 Tommy Steinsland mekker sammen noe til deg vettu!Freaks Foliedesing! har tenkt på det. men vet ikke om han er flink nok. hehe, tror ikke det blir noe bra hvis han ska gjør det haha Hehe, nei, det er jo en anna sak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå