Ljos Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Jeg har en 525 tds som er latterlig dårlig å starte. Prøvde en bekjent sin 525 tds som starter uten problem. Mens bilen gløder kan jeg høre en pumpe eller noe som tikker(ligger ca. midt under bilen på ene siden, denne tikkingen har jeg ikke på min bil. Kan dette være svaret på mitt problem? Hva er det som lager denne tikkingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 det er ikkje diesel pumpa da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 er det bare når den er varm? Min bruker og litt tid på og starte når den halvarm/varm mens når den er kald starter den med engang. Kan være dysene, disse kan må få målt om er iorden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 eller kanskje glødeplugger,ingen tikkelyd på min,starter lett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Min tds lager heller ingen lyd under gløding, men starter meget lett! Så det skal ikke være nødvendig med noen tikkelyd nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Kamsensoren som er foren? Sleit med min at den startet bare av og til, da byttet jeg den å da funket det helt fint etter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Har samme problem, starter godt på kaldmoter. Bytta fødepumpa i tanken da denne vær død, men varmstartene ble ikke særlig mye bedre. Syns varmstartene varierer ganske mye, av og til starter den nesten med en gang andre ganger tar det kanskje 10 sec. Men nå kan jeg i allefall kjøre tanken under 20 litern uten at bilen stopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Har samme problem, starter godt på kaldmoter. Bytta fødepumpa i tanken da denne vær død, men varmstartene ble ikke særlig mye bedre. Syns varmstartene varierer ganske mye, av og til starter den nesten med en gang andre ganger tar det kanskje 10 sec.Men nå kan jeg i allefall kjøre tanken under 20 litern uten at bilen stopper. Da vil jeg tro at en eller flere av dysene dine skulle vært bytta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ljos Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 er det bare når den er varm?Min bruker og litt tid på og starte når den halvarm/varm mens når den er kald starter den med engang. Kan være dysene, disse kan må få målt om er iorden. ja den er lettere å starte når den er kald, men er ikke helt tipp topp da heller. har hørt at dyse service/sjekk er dritt dyrt. håper verkstedet har hørt om problemet før og vet hvor de skal leite. men i disse finanskrise dager så klarer de vel å suge lommeboken tørr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå