maurtin Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 yes, blir nok ikke i første omgang da. Får se når jeg får litt tid.
HansV Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Det er også ett kjent problem at smørefettet på splins'en til cluthplata kan stivne, så den ikke sklir skikkelig. I hvertfall i følge TIS, BMW sin elektroniske rep.håndbok. Der står også BMW sin nye annbefaling for grease. Skjekk opp dette så du får smurt den riktig hvis du tar det opp. Kan sikket også være trykkplata.
MpA Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 hadde samme problem på min, da tok jeg av kassen, vel å merke byttet clutch da probleme kom, av igjen med kassen, da hadde trøstlagere stått litt skevt på å på høyre side er det en plast tapp som var knekkt, byttet smurte pusset, alt godt som nytt.
maurtin Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 takker for bra tips. Nå har jeg iallefall en del å se etter når jeg skal ta ned kassa.
sveinern2 Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Maurting, tror jeg såg deg på statoil på moa her om kvelden? kan det stemme? Mulig du stod sammen med en rød bmw...
maurtin Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 hey. hm, stod der mandags eller tirsdags kveld med en mercedes.. Kan ikke huske noen rød BMW
OLEZZ Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Ut med girkassa på den bilen der er fort gjort det.
sveinern2 Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 satser på det... Var nok en mercedes når jeg tenker meg om Tirsdags kvelden, jeg kjørte en gammel opel astra me grym exos Kjente deg igjen på felgene!
maurtin Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 hehe, ja mulig det, var jo noen biler der utover kvelden, mercedesen var forresten mørk blå. Der stod en E36cab og en golf å noe greier litt bortom. Du får blinke med lysa neste gang da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå