BmMm3 Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Røde og hvote baklykter, mtec selges. Hvite oppe, røde nede. Komplett til kofferlokk og til selve baklyktene, alt komplett. Seriøse bud ønskes. Kan kontaktes på sms 99556445 eller mail James_Egeland@live.com for hurtigere respons. =) Baklyktene er så å si nye, kjørt med noen mnder da jeg fikk nye etter en skade i sommer. Bilen ble da rettet på Bmw verksted, og da ble lyktene byttet. Går utifra det er mange som har di kjipe orginale som ønsker seg disse.. Dette er baklyktene, arkivfoto, men er denne typen orginale mtec hvite og røde baklykter.
BmMm3 Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 Er det ingen som har di kjipe baklyktene som vil ha orginale m lykter?? hehe hallo??
Bmwfanatic Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Beklager off topic, men jeg kan ikke la være å kommentere dette.. Er det din bil, og vinge? Hehe! Har du flysertifikat? Vær så snill og lever den til nærmeste gjenvinningsstasjon for sikker destruering!
StianA Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Røde og hvote baklykter, mtec selges. Hvite oppe, røde nede. Komplett til kofferlokk og til selve baklyktene, alt komplett. Seriøse bud ønskes. Kan kontaktes på sms 99556445 eller mail James_Egeland@live.com for hurtigere respons. =) Baklyktene er så å si nye, kjørt med noen mnder da jeg fikk nye etter en skade i sommer. Bilen ble da rettet på Bmw verksted, og da ble lyktene byttet. Går utifra det er mange som har di kjipe orginale som ønsker seg disse.. Dette er baklyktene, arkivfoto, men er denne typen orginale mtec hvite og røde baklykter.
Bmwfanatic Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Beklager, så bare att bilen var norsk jeg
harryy Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Hva slags pris har du tenkt deg? OT. den der E46en der har økt en del i pris det siste året, flere som har "tjent" penger på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå