Arimanni Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 NY LAV PRIS grunnet at eg har ein bil på hånd. Går til første som kommer med penger! BMW 520IA 1989 Mod selges. Gått ca 288 000 km pr 2 November 2008. Skinninteriør, cruicekontroll (delvis defekt), automatgear. Deja alarm + motorvarmer. Ok stand. Dette er gjort nydleg: * Overhalt topp * Justert ventiler * Tilhengerfeste ettermontert * Dempere bak byttet * Bremseskiver + klosser * Ny frontrute + vindusvisker mekanisme, våren 2008 * Tennplugger * Luftfilter * Nytt batteri (2 år) Etc - Hul i lydpotte (koster 1200 for potta eventuelt 1700 inkl arbeid), men det er midlertidig tettet. Selges som den står. Mykje ekstra deler; f.eks koffertlokk, panser, 2 stk delemotorer, clutch hus, 1 automatkasse, diff, bakakslinger x 2, drivlinje, brukt eksosanlegg, 3x 17”x8.5 E39 replika M5 felger, 4 stk ok sommerfelger med dekk (dekk må byttes), ekstra bremsekaliptere (framme), startmotor, luftinnsug, reele, dynamo, frontlys etc etc. Lite rust rundtom, panseret bærer preg av dårlig lakeringsarbeid - så blanklakken løsner på panseret. Bilen er 17 år gammel så lakken bærer også preg av dette. Kun 2 eigere før meg. Bilen er vedlikeholdt av mekaniker. EU ok den 5 November 2007. PS! Vist du er på utkikk etter ein bil som ikke trenge vedlikehold og trur det er denne, skal du bare kjøpe deg HEILT ny bil…. For tekniske spm ta kontakt med min far på 913 11 453 for andre spm ta kontakt med selger på 91 35 45 91. Bilen står nå i Bergensområdet - delene befinner seg i Sogn. Prisen er 16 500 kr /bud. Fleire bilder kan finnes på: http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.php Ønsker ikke kontakt med anonseselgere! OBS! Ønsker helst at dere tar kontakt med min far fram til Tirsdag 25 grunnet eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Bump. Ny lav pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg