Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har en 520i 97mod som jeg lurer på og montere litt ekstra pustehjelp på. Dette er bruksbilen min og det blir og montere på orginal motor.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike deler rimelig??

Takker for alle svar :D

Skrevet

Ser di har på kimmit,men den er til M50 og E36.

Men M50 og M52 er vel like i eksosdelen...

Vet ikke om det passer på E39,kanskje det er andre vinkler og sånt med tanke på ulike motorrom..

Men takker for alle svar :D

Skrevet
Ser di har på kimmit,men den er til M50 og E36.

Men M50 og M52 er vel like i eksosdelen...

Vet ikke om det passer på E39,kanskje det er andre vinkler og sånt med tanke på ulike motorrom..

Men takker for alle svar :D

Uansett er det godt mulig Kimmit skaffer :)

Skrevet

Hadde den formeiningen at m50 og m52 var like. Du må modde motor feste branketten for å montere turboen på nedsiden av motoren. på e36/e46 er det ikke plass å topp montere turbo uten at du trekker turboen helt frem til der vindusspyler tanken er. tror dette gjelder e39 også. er sikker mer plass på e39 en e46.

Ebay manifoldene , a dekk, kirmmit er samme kina greiene. for tynt gods.

3 av sylinderene har eget rør mens 3 samles i et rør dette generer mye mer vareme og motstand. dårlig konstruksjon.

Skrevet
Hadde den formeiningen at m50 og m52 var like. Du må modde motor feste branketten for å montere turboen på nedsiden av motoren. på e36/e46 er det ikke plass å topp montere turbo uten at du trekker turboen helt frem til der vindusspyler tanken er. tror dette gjelder e39 også. er sikker mer plass på e39 en e46.

Ebay manifoldene , a dekk, kirmmit er samme kina greiene. for tynt gods.

3 av sylinderene har eget rør mens 3 samles i et rør dette generer mye mer vareme og motstand. dårlig konstruksjon.

Eg har kjørt med ¨kina stål¨ grenrør no i 6-7mnd til sammen, har ikkje hatt problem, kjøre uten å støtte det opp og til og med...! Kanskje eg har vert heldig, i tilegg veit eg att kimmit sitt er sterkere enn det eg kjøre med!

Skrevet

Hvordan er det å montere på ettermarkeds-datasprut på disse nyere BMWene med litt med fancy elektronikk, ala CANbus? Hva bruker dere som kjører snik kit på E39 og nyere (Finnes det i det hele tatt noen i Norge?)? Tenningsforskyver?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...